För att spinna vidare på ämnet från tidigare idag. Ikväll valde jag att avsluta dagen på 42 raw som ligger alldeles kring hörnet från mitt arbete. För er som inte känner till detta Köpenhamntillhåll, är detta ett raw foodcafe med lite snabbmatsbetoning. Vad jag menar är att många i området springer in på lunchen eller efter jobbet och tar en take away. de serverar även ljumna rätter för, den hälso medvetna. Allt veganskt :-) som min ensamma middag, iakttagande förbijäktande Köpenhamnare denna regniga februarikväll. Själv avnjöt jag en glutenfri sandwich ( något modifierad toppingen av den kräsne) med bland annat rödlök marinerad i timjan. En fin smaknyans till en annars alldaglig macka, om än något för salt. go'kväll allesammans :-)
42raw, grönt, köpenhamn, äta ute,

1 kommentarer

Liselotte Gustafsson

01 Mar 2014 07:36

Hej Anna! Fin blogg och lycka till! kram Lotta

Svar: Tack Lotta! Kram
greenvibrations.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej